FAQ

 
Najczęściej zadawane pytania!
 

1. Co to jest Karta Tatrzańska?

Karta Tatrzańska to Partnerski Program Rabatowy, uprawniający Turystów do licznych zniżek na całym Podhalu. Dzięki niej Goście współpracujących z nami Obiektów Noclegowych mogą otrzymać korzystne rabaty min. w termach, restauracjach, parkach rozrywki, gabinetach odnowy biologicznej i wielu innych atrakcjach turystycznych (www.kartatatrzanska.pl/atrakcje).

 

2. Gdzie i jak mogę zdobyć Kartę Tatrzańską?

Kartę Tatrzańską mogą otrzymać BEZPŁATNIE wszyscy Goście obiektów noclegowych, uczestniczących w naszym programie (pełna lista obiektów dostępna pod adresem www.kartatatrzanska.pl/obiekty-noclegowe). Karta Tatrzańska funkcjonuje pod dwoma postaciami: jako tradycyjna, plastikowa karta, a od 1 lipca 2018 również jako aplikacja mobilna „Karta Tatrzańska” (do pobrania ze Sklepu Play lub App Store). Właściciel obiektu noclegowego (lub osoba przez niego uprawniona) zobowiązany jest przekazać Gościowi kartę lub kod dostępu do rabatów w aplikacji mobilnej w dniu jego przyjazdu. W przypadku kart tradycyjnych może być pobierana kaucja zwrotna - na wypadek ich utraty lub zniszczenia karty. Wysokość kaucji ustalana jest indywidualnie przez obiekt noclegowy.

 

3. Gdzie mogę sprawdzić aktualne zniżki?

Wszystkie aktualne zniżki dostępne są na stronie www.kartatatrzanska.pl/atrakcje oraz w aplikacji mobilnej „Karta Tatrzańska” w sekcji Lista atrakcji i Kupony Rabatowe.

 

4. Czy korzystając z Karty Tatrzańskiej ponoszę jakieś koszty?

Korzystanie z tradycyjnych kart lub aplikacji mobilnej „Karta Tatrzańska” jest BEZPŁATNE. W przypadku kart tradycyjnych, obiekt noclegowy ma prawo pobrać kaucję zwrotną w momencie wydawania karty gościom. Wysokość kaucji ustalana jest indywidualnie przez obiekt noclegowy. Kaucja zwracana jest w dniu oddania karty właścicielowi obiektu noclegowego lub osobie przez niego upoważnionej.

  

5. Ile osób może skorzystać ze zniżek w przypadku jednej karty lub jednego kuponu rabatowego w aplikacji mobilnej?

Jedna karta lub jeden kupon rabatowy w aplikacji mobilnej uprawnia do skorzystania ze zniżek maksymalnie 5 osób. Obiekt noclegowy jest zobowiązany przekazać Gościom odpowiednią liczbę kart lub okazać odpowiednią liczbę razy kod dostępu do rabatów w aplikacji.

  

6. Jak skorzystać ze zniżki?

Aby rabat został poprawnie naliczony, kartę lub kupon rabatowy w aplikacji mobilnej należy okazać w atrakcji turystycznej przed zakupem produktu lub usługi – tj. przed zakupem biletu wstępu, czy przed złożeniem zamówienia w restauracji, itp..


7. Czy mogę skorzystać z rabatu, jeśli jestem gościem obiektu noclegowego, uczestniczącego w programie, ale nie posiadam przy sobie karty lub nie mam odblokowanego dostępu do kuponów rabatowych w aplikacji?

Nie. Ze zniżki można skorzystać wyłącznie  po okazaniu ważnej karty lub ważnego kuponu rabatowego w aplikacji.

 

8. Jak długo mogę korzystać z karty lub kuponów rabatowych w aplikacji?

Dostęp do kuponów rabatowych w aplikacji mobilnej przyznawany jest na 14 dni od chwili jego odblokowania. Korzystanie z tradycyjnej karty możliwe jest w czasie trwania pobytu w obiekcie noclegowym, który wydał Kartę.

 

9. Czy mogę kupić kartę lub dostęp do kuponów w aplikacji, jeśli nie jestem gościem obiektu noclegowego, uczestniczącego w programie?

Ani karty, ani dostępu do kuponów rabatowych w aplikacji nie można kupić. Otrzymują ją wyłącznie Goście obiektów noclegowych, uczestniczących w programie.

 

10. Jak mogę sprawdzić czy dany obiekt lub atrakcja uczestniczy w programie rabatowym?

Pełna lista obiektów dostępna jest na naszej stronie internetowej: www.kartatatrzanska.pl/obiekty-noclegowe. Jeśli na liście brakuje obiektu noclegowego, w którym chciałbyś spędzić urlop – poinformuj nas. Postaramy się to zmienić! Pełna i zawsze aktualna lista atrakcji dostępna jest pod adresem www.kartatatrzanska.pl/atrakcje oraz w aplikacji mobilnej „Karta Tatrzańska” w sekcji Lista atrakcji.

 

11. Co mam zrobić, gdy spotkam się z odmową skorzystania z karty lub kuponu rabatowego w aplikacji?

Jeśli spotkasz się z odmową udzielenia zniżki ze strony Partnera – niezwłocznie nas o tym poinformuj. Dowiemy się dlaczego tak się stało i jak najszybciej zareagujemy.

 

12. Zgubiłem kartę, co robić?

Obiekt noclegowy ma prawo pobrać kaucję w momencie wydania karty Gościowi. W przypadku jej zgubienia kaucja nie podlega zwrotowi. Obiekt może udostępnić kolejną Kartę na pierwotnych zasadach.

 

13. Czy z rabatów w jednej atrakcji można skorzystać wielokrotnie w ramach jednego pobytu?

Gość ma prawo wielokrotnie korzystać ze zniżek u jednego Partnera podczas swojego pobytu.


Nasi partnerzy